ေရႊလီသား(မဘိမ္း)

Saturday 3 March 2012

ဒိုင္ယာယီအပုိင္းအစ


မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ အခ်စ္ဦးျဖစ္ခြင့္ရခဲ့ဖူးတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္သူေတြမျဖစ္ ခဲ့ၾကဘူး။ တစ္ခါတစ္ေလမွာ လႊဲမွားမွဳခပ္ေသးေသးေလးက ခ်စ္ျခင္းအစစ္အမွန္ေတြကို ေ၀၀ါးသ လိုလုိနဲ႕ တိက်စြာသင္းသတ္ျခင္းခံရတတ္ေလရဲ႕။ ဘ၀ရဲ႕ခ်စ္ျခင္းနဲ႕ဆုိင္တဲ့အမွားေတြမွာ    correction pen သံုးလို႕မွမရတာဗ်ာ။ ခုေတာ့ သူနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ကမာၻ႕တစ္ဖက္ျခမ္းစီနဲ႕ ေ၀းတဲ့ေန ရာမွာ…………………………………………………………………………………………………………………     
   …..သူမရဲ႕အႏြံတာခံမွဳေတြအေပၚ ကၽြန္ေတာ္အႏုိင္ယူခဲ့ဖူးတယ္ သူမရဲ႕ဂရုစိုက္မွဳေတြနဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္ ခဲ့ဖူးတယ္။သူမနဲ႕ေၾကာက္စရာျပပြဲတစ္ခုကို အတူတူ၀င္ၾကည့္ဖူးတယ္။သူမ ကိုစက္ဘီးေပၚမွာတင္ ျပီးေတာင္ကုန္းခပ္ျမင့္ျမင့္ေတြေပၚကို မေမာခ်င္ေရာင္ေဆာင္ရင္းနဲ႕ နင္းတက္ခဲ့ဖူးတယ္။သူမနဲ႕   ျငင္းခံုခဲ့ၾကဖူးတယ္။သူမနဲ႕စာေတြအတူတူက်က္ခဲ့ဖူးတယ္။ထီးတစ္လက္ထဲတူတူေဆာင္းျပီးေနပူပူမွာလမ္းေလွ်ာက္ခဲ့ဖူးတယ္။သူမနဲ႕စာေမးပြဲ ခံုနံပါတ္ေတြကိုအတူတူသြားၾကည့္ခဲ့ဖူးတယ္။သူမလက္ ေရးနဲ႕ကူးေပးထားတဲ့ စာေတြကၽြန္ေတာ္စာအုပ္ထဲမွာအမ်ားၾကီးရွိခဲ့ဖူးတယ္။ သူမအိပ္ေနတုန္း သူမ ပါးေပၚကိုသနားေလးေတြလူးေပးခဲ့ဖူးတယ္။ကၽြန္ေတာ္ခြာေပးတဲ့ေနၾကာေစ့ကိုမွသူမစားတာကိုသိခဲ့ ဖူးတယ္။တျခားေကာင္ေလးေတြသူ႕မကိုေပးတဲ့ ေမတၱာစာေတြကို တစ္ခုမက်န္ကၽြန္ေတာ့ကိုျပဖူး  တယ္။သူမနဲ႕အတူဓါတ္ပံုတြဲရိုက္ဖူးတယ္။တခါတေလ ဆရာၾကီးသဖြယ္ဆံုးမတတ္တဲ့ သူမရဲ့စကား ကုိနားေထာင္ ဖူးတယ္။သူမဖိနပ္ျပတ္သြားခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္စီးထားတဲ့ဖိနပ္တစ္ရံကုိ သူမကိုခၽြတ္ ေပးခဲ့ဖူးတယ္။သူမျပံဳးလိုက္ရင္အရမ္းလွမွန္းကၽြန္ေတာ္သတိထားမိဖူးတယ္။သူမရဲ႕အရမ္းရယ္ တတ္တဲ့အက်င့္ကိုျပင္ဖို႕သတိေပးခဲ့ဖူးတယ္။သူမလက္ေဖာင္းေဖာင္းေလးေတြကိုကိုင္ၾကည့္ဖူး တယ္။ စကားေျပာလိုက္ရင္ ႏွာသံေလးေႏွာေနတဲ့ သူမစကားသံေလးေတြကို သာယာခဲ့ဖူးတယ္။ သူမ   နားရြက္နားကပ္ျပီး တီးတိုးစကားဆုိခဲ့ဖူးတယ္။ေကာင္းသန္႕စာအုပ္ေလးေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္တဲ့စကားနဲ႕တိုက္ဆိုင္တဲ့စကားစုေလးေတြကိုမ်ဥ္းတားျပီးေပးခဲ့ဖူးတယ္။အတန္းတစ္တန္းထဲမွာေနေပမဲ့ တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ စကားမေျပာေၾကးဆုိျပီး စာနဲ႕ပဲေရးျပီးေျပာခဲ့ဖူးတယ္။လက္ကိုင္ပ၀ါ ေပးရင္ေ၀းရတတ္တယ္ဆုိတဲ့ ဘယ္သူေျပာထားမွန္းမသိတဲ့နိယာမကို လက္မခံတတ္တဲ့ကၽြန္ေတာ္ သူမေပးတဲ့ လက္ကိုင္ပု၀ါ  အ၀ါေရာင္ေလးကို ေျပာင္စပ္စပ္နဲ႕လက္ခံဖူးတယ္။
သူမအေမရဲ့ ခပ္ေထ့ေထ့စကားသံေတြရဲ့ေအာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္နာက်ဥ္ခဲ့ဖူးတယ္။ ျပီးေတာ့ သူမကို မီးျခစ္အနီေရာင္ေလးတစ္လံုး လက္ေဆာင္ေပးဖူးတယ္။ ………………………………………………… ျပီးေတာ့ ….ျပီးေတာ့..  ကၽြန္ေတာ္သူမအခ်စ္ကို လစ္လ်ဴရွဳဖူးတယ္……………………………..........
          မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ့အခ်စ္ဦးျဖစ္ခြင့္ရတဲ့ ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္အတြက္ေတာ့ တစ္သက္လံုးအမွတ္ရေနေစမဲ့ ဆုလဒ္တစ္ခုေတာ့ လက္ေဆာင္ရေကာင္းရေနပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမဲ့ ၀ိုင္းေျပာၾကတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြဆီက ကၽြန္ေတာ္ရလိုက္တဲ့ဆုလဒ္က “ နင္အတၱသိပ္ၾကီးတယ္ ကုိယ္ဖက္ကိုယ္ပဲၾကည့္တယ္“  တဲ့ဗ်ာ။ကိစၥမရွိပါဘူး ကၽြန္ေတာ္နာက်ဥ္စြာနဲ႕ေပ်ာ္ရြင္ႏိုင္ပါတယ္ ။
ကိုယ္ခ်စ္တဲ့သူတစ္ေယာက္ကဘယ္အခ်ိန္ဖြင့္ေျပာလာမလဲေစာင့္ရတဲ့မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ့ နာက်ဥ္မွဳမ်ိဳးကိုသူငယ္ခ်င္းေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ေျပာျပလို႕မွတ္သားခဲ့ရေပမဲ့ သူမအေမရဲ့ စကားလံုးေတြနဲ႕တင္ ကၽြန္ေတာ္ေမာင္းႏွင္ေနတဲ့ အခ်စ္ေတြအားလံုး တံု႕ခနဲေနေအာင္ ရပ္တပ္ျပစ္လို႕ရတယ္။ စစ္သားကို အထင္မၾကီးတတ္တဲ့ သမီးရွင္နဲ႕ စစ္သားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ တို႕ၾကားမွာ ကြာဟမွဳကၾကီးမားေနတယ္။လားလားမွမအပ္စပ္တဲ့ အသိုင္းအ၀ိုင္းတစ္ခုရဲ့ေ၀းရာ အရပ္ တစ္ေနရာမွာ ကၽြန္ေတာ္အခ်စ္ေတြျမဳပ္ႏွံသခ်ိ ၤုျပစ္လုိက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ တရားပါတယ္ ေနာ္ ။သူမခ်စ္ျခင္းေတြသာစစ္မွန္ခဲ့ရိုးဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေပးဆပ္လိုက္ရတာျခင္းတူညီခဲ့ ပါတယ္။
      သူငယ္ခ်င္းဆိုတဲ့ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာေရးထားတဲ့ သူမအတြက္စာတစ္ေစာင္နဲ႕တစ္ျခား ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကို ကၽြန္ေတာ့္အခ်စ္အေၾကာင္းေတြေျပာျပထားတဲ့စာတစ္ေစာင္၊ စာႏွစ္ေစာင္ထည့္ထားတဲ့ စာအိပ္တစ္လံုးသူ႕မ လက္ထဲေရာက္ေအာင္ပို႕လိုက္တဲ့ေန႕တုန္းက သူမ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကို အေျဖေပးလုိက္တယ္ ဆုိတဲ့သတင္းကိုပဲ ကၽြန္ေတာ္ခပ္ေဆြးေဆြး ေလးၾကားလိုက္ရတယ္။
      သူမေပးခဲ့ဖူးတဲ့ လက္ကိုင္ပု၀ါ ေလးကိုပဲ အယံုအၾကည္မရွိစြာလက္ခံခဲ့ရ်္လားေတာ့မသိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ေတြ႕ဆံုမွဳက မေန႕ညကမက္ခဲ့တဲ့ ေဆာင္းတြင္းအိပ္မက္ တစ္ခုလိုပါပဲ။ကေရာက္ ကရက္နဲ႕ေပါ့။ ဘယ္ကစလို႕ဘယ္မွာဆံုးရမယ္မသိတဲ့သံသရာၾကီးထဲမွာ ႏွလံုးသားမဲ့စြာနဲ႕အသက္ ရွင္ရတာပင္ပန္းလြန္းပါတယ္။
(ဆလုိင္းမာန္အြမ္) ၃/၃/၂၀၁၂   12:55 pm

No comments:

Post a Comment